Alla inlägg under maj 2012

Av sodertos - 2 maj 2012 22:50

Ja som ni ser har jag gjort om bloggen lite =) tänkte få in lite av sommar känslan hihi...

Blev väl ganska nöjd men ska nog finputtsa lite på den =P


Well...well...


Nu måste jag berätta vad min korkade mops gjorde häromdagen.....

Kom ut till mina päron där min syster o hennes följe befann sig!

Affe fylla ju 1 år nu i April så han fick en lite försenad present av min syster.... en lite liten girs.....






Han låg så fint o tugga på sin nya gris... Han älskar att gå o lugga på små saker.....

123... så va grisen borta! Han hade fan SVALT DEN! =O

Ja det va ju bara att packa ihop sig igen o köra till Malmö djursjukhus!


När vi väl kommer dit så kommer vi in rätt så snabbt som tur är... man kan ju få vänta i evigheter!!

Där innen fick han en massa mat o sen en spruta i nacken.... Sen dröjde det inte länge fråns kräknigarna satte igång.......








Fy fan vad han spydde.....



Men som tur va så kom grisjävelen upp!! Min syster gnällde på att en sån liten leksak kosta 19 kr.....

Dock sluta den leksaksnotan på 1700..... så JA den va dyr!!

Men men kunde vatt betydligt värre!


Nä nog om tråkigheter... Nellie har förresten fått en ny pojkvän......



       

Här haar ni Rosa Roger....



Nä det va väl det hela för nu... Imorgon blir det en slappe dag =) ska ut i solen o sen fixa lite i lägenheten tror jag!



Nä men ha det gottans för det ska jag!!



See yaa.... 

 

 


Södertös


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards