Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Romantik <3

Av sodertos - 8 maj 2012 17:11

Jag hade en låt på huvudet imorse.... Flickor talar om kärleken......

Detta i sin tur fick mig att fundera på........


Vi tjejer vill ju ha romantik.. Vi tycker om när kararna kommer hem med blommor, ger oss komplimanger eller gör något annat mysigt! Eller jag dom flesta.. jag kan ju inte tala för alla hehe...

Men iregel brukar det ju va så... o skulle nu killen va dålig på detta så gnäller vi!

MEN är vi så jävla bra på det själv? Jag tror faktiskt inte det! Jag menar hur ofta hör man att en kvinna/tjej har gjort något romantiskt för sin kille? Ja jag vet att vissa gör det... men om man ska titta på det stora hela så tror jag inte vi töser är så jävla bra på det!

Känns lite som vi har lämnat över den biten till killarna... =/

Eller vad tror ni?

Eller är det bara jag som är så jävla kass på det o intalat mig själv att det är så överallt? haha...


Fast sen är det ju så att romantik eller kärlek kan ju visat på många vis.....

Allt handlar inte om fina midagar, tända ljus, gulliga saker m.m det är bara ett plus i det stora hela =P hehe...

Kärlek för mig är att man känner sig som prio 1...

Känner sig respekterad på alla plan...

Den andra ska även älska dina "skavanker"

Ärlighet är också en sak som jag sätter väldigt högt upp... Fast sanningen kan göra jävligt ont så är det bara en liten del av vad det kommer att göra sen när sanningen kommer fram....

Att va trogen ser jag som en självklarhet! Är man otrogen så älskar man inte personen man är det mot anser jag! Man vill inte såra någon man älskar!

Man ska finnas där även i dom jobbiga stunderna...

Kanske låter konstigt men rättvisa är också en sak som är viktig...

Man ska även kunna känna sig "liten". Ibland behöver man någon som "tar hand" om en för en stund, man behöver en axel att luta sig mot o då ska den finnas där!


Ja man skulle ju kunna göra denna listan hur lång som helst men dessa är väl något jag tycker är viktigt i ett förhållande, Ja för min del då... jag vet ju inte vad ni tycker är viktigt i ett förhållande...


well well... ja hur kom jag nu in på detta? ja just det låten... inte för att jag vet om den har med detta att göra precis men ni vet tankarna vandrar lätt iväg haha....


Fattar inte varför man har den på huvudet... den är inte en specielt bra aja här har ni den =P




See yaa....




Södertös



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sodertos - 9 maj 2014 23:31

Till.....   www.sodertos.blogg.se

Av sodertos - 6 maj 2014 17:03

Japp nu ska jag testa en annan bloggplats   www.sodertos.blogg.se heter den nya ifall ni vill hänga med mig dit...   Hoppas vi ses där!   See yaa...      ...

Av sodertos - 6 maj 2014 10:10

Japp fick ombesiktning på min kära bil förra månaden... så nu är den ätligen fixad så jag ska köra o ombesikta den snart... Hoppas den går igenom nu! Sen tänkte jag ta en runda till Åhlens o kanske europa blommor. Jag får se =)   Ska äta klart ...

Av sodertos - 5 maj 2014 20:21


Såg för ett tag sen att Ballerina hade kommit ut med ny kakor, Chokladkex: spröda rån med massor av choklad. Tänkte att dom kanske påminner om kexchoklad.. men NÄÄÄ! Dom hade säkert vatt goda om chokladen inte hade smakat billigt utlänskt skit!...

Av sodertos - 5 maj 2014 16:45


        Har testat en burn utan sol spray fron Loréal. Den ska inte lukta brun utan sol o den ska torka snabbt. När du sprayar på den så luktar den lite åt citron hållet o den torkar väldigt snabbt som dom lovar. Dock luktar den burn ut...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards