Alla inlägg den 6 maj 2014

Av sodertos - 6 maj 2014 17:03

Japp nu ska jag testa en annan bloggplats


www.sodertos.blogg.se heter den nya ifall ni vill hänga med mig dit...


Hoppas vi ses där!


See yaa...


  

Av sodertos - 6 maj 2014 10:10

Japp fick ombesiktning på min kära bil förra månaden... så nu är den ätligen fixad så jag ska köra o ombesikta den snart... Hoppas den går igenom nu!

Sen tänkte jag ta en runda till Åhlens o kanske europa blommor. Jag får se =)


Ska äta klart min kvarg med Fun light o Granola.. gott =) sen ska jag ner o kasta in det sista i tvätten.

Fundera på om jag sulle sminka mig idag men jag vet inte om jag pallar det... o sen så är min hy så torr av någon anledning nu så det är helt sjukt! Ser fan ut som om man fjällar!

Aja... kastar på lite mascara o ett par bryn kanske hehe...


Här har ni förresten en mysig låt från Lily Allen.




Vi hörsss....



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards